DOGODKI V 2025: KO PREVIDNOST SREČA PRILOŽNOST

10. julij 2025

DOGODKI V 2025: KO PREVIDNOST SREČA PRILOŽNOST

2025: leto previdnosti, a tudi priložnosti za industrijo dogodkov  

Gospodarska napoved za Slovenijo je jasna – rast bo zmerna (+1,6 do 2 %), potrošniki pa vse bolj preudarni. Indeks zaupanja v večje nakupe ostaja v negativnih vrednostih, ljudje dvakrat premislijo, preden zapravijo. 

A eno ostaja nespremenjeno - doživetja štejejo.  

Kultura, koncerti, šport, komedija – ljudje se ne odpovedo dogodkom, če jim ti nudijo vrednost, zgodbo in nekaj, kar delijo s prijatelji. 

Dogodki niso več le vstopnice – so investicija v spomin.

In tukaj pride v ospredje moč prave distribucije.

 Eventim kot ključni partner omogoča, da izjemni dogodki najdejo pot do pravega občinstva, ob pravem času, s pravim sporočilom.

Ker:

  • ko potrošnik išče selektivno – moraš biti viden,
  • ko konkurenca narašča – šteje kredibilnost,
  • ko vsak klik šteje – šteje tudi baza, optimizacija in zaupanje.

 V letu 2025 zmagujejo tisti, ki povežejo vsebino + podatke + distribucijo. 

Dogodki, ki ne zvenijo le na odru, ampak tudi v vsakem inboxu, feedu in priporočilu.

Povežimo vse to – in ustvarimo leto, ki se ga bomo vsi spominjali.